سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روش های برق انداختن فرش بدون شستن

 قالیشویی در مشهد این ایام خانم های منزل دار به تامل تمیز کاری و منزل تکانی می افتند. درین فی مابین برق پرتاب کردن فرش فارغ از شستن ، یکی‌از مواقعی میباشد که بسیار دارای اهمیت هست. ما کارایی کرده ایم در‌این نوشته‌ی‌علمی به مبحث برق پرتاب کردن فرش فارغ از شستن بپردازیم و روشی را معرفی کنیم که شما بتوانید به راحتی فرشتان را مثل روز اولیه نمائید.

 

برق پرت کردن فرش سوای شستن

تمیزی و پاکیزگی یکی‌از خصلت هایی میباشد که از اولِ بشریت تا به امروز در وجود بشر نمایان بوده که در‌این دربین بدون شک منزه بودن منزل و محل معاش جزء مواقعی میباشد که بایستی به آن اهمیت ویژه ای داده شود. البته از آنجایی که‌این فرمان معمولا بوسیله خانم های منزل دار رخ می ‌گیرد ، طبیعتا خانم ها بایستی در این مورد تبحر فوق العاده ای داشته باشند. بدین ترتیب در حالتی که شما نیز از گزاره اشخاصی می‌باشید که راجع‌به برق پرتاب کردن فرش فارغ از شستن چیزی نمی‌دانید بهتر میباشد در پی با ما باشید تا مهارت لازم را در این باره کسب نمائید.

 

اکنون فرش ها به یک کدام از مهم‌ترین اجزای چیدمان در منازل تبدیل شده‌است و لازم میباشد که بدون شک در منزه نگه داشتن آن اعتنا متعددی به فعالیت آید. بخش اعظمی از اشخاص جای این که بخواهند فرش شان را سالانه بشویند به اندیشه راه و روش شغل های بهتری میفتند تا بتوانند به انگیزه برق پرت کردن فرش سوای شستن برسند ، چون در بخش اعظمی از موردها شستن فرش به طور سالانه قابلیت و امکان پذیر وجود ندارد. هم اکنون می خواهیم با یکدیگر مرحله به مرحله شیوه های نظافت کردن فرش را باز‌بینی کنیم.

 

جارو کشیدن فرش و موکت

جارو کشیدن فرش و موکت

 

یکی مهم‌ترین و وسیع ترین مواقعی که می‌تواند به جدید کردن فرش یاری دهد و باعث مراقبت زیبایی اول فرش شود ، جارو کردن آراسته فرش است. اعتنا داشته باشید جارو کردن می بایست منظم و اصولی انجام شود که در اینجا به کار گیری از جارو برقی میتواند موثرتر باشد ، چون با وجود گرد و خاک هایی که بر روی فروش نشسته میباشد تزکیه آن با جارو های دستی قابلیت و امکان پذیر وجود ندارد ؛ البته در شرایطی‌که بخواهید کلیه دور و بر خانه تان را تماماً پاک نمایید ، می‌توانید نخست همگی سطح فرش را با جارو برقی کشیده و آنگاه با به کار گیری از جاروهای عادی توشه دیگر فرش خویش را جارو کرده و آن وقت از تمیزی آن لذت ببرید.

 

لکه گیری فرش

بعد از اینکه کلیه فرش را جارو کردید نوبت لکه گیری و تزکیه لکه های توانمند روی فرش میرسد. اعتنا داشته باشید درین مرحله لازم میباشد که در آغاز لکه های قابل برداشت را با استعمال از شمشیر برداشته و بعد از آن محلولی از مخلوط آب ولرم ، سرکه سپید و جوش شیرین تهیه و تنظیم کرده و کلیه نقاط را با به کار گیری از این محلول تمیز فرمایید ؛ بعداز اینکه لکه ها را با به کارگیری از یک اسفنج منزه کردید در آخر یک دست کتان منزه روی فرش بکشید تا آلودگی ها به یار و همدم آب جذب پارچه شود.

 

 

اعتنا داشته باشید تزکیه لکه فرش در صدر و وقتی که هنوز لکه نو میباشد می‌تواند بسیار شل خیس از هنگامی باشد که تعدادی هنگامی از وجود لکه بر روی فرش قبل. به همین خیال و خاطر بهتر میباشد هر وقت متوجه شدید که لکه ای بر روی فرش تان موجود هست سریعا دست به فعالیت گردید و لکه را محو فرمایید. نکته دیگری که در‌این مرحله دارای اهمیت میباشد ، نظافت کردن حاشیه های فرش میباشد ؛ برای این دستور میتوانید از یک برس دستی شست و رفت جهت تزکیه گرد و خاک کناره ها به کارگیری کرده و همه پرز های مازاد را بگیرید. با این نحوه صد رد صد خواهید توانست به انگیزه برق پرت کردن فرش فارغ از شستن برسید.