سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا برخی افراد نور پایین و محیط های کم نور را بیشتر دوست دارند ؟

 

ممکن میباشد تصور کنید اشخاصی که دوست دارا هستند در یک گوشه و کنار بدون‌نور و معدود نوروفروغ و دنج معاش نمایند ، اشخاصی افسرده و نادر تحرک می‌باشند البته از دید روانشناسی نمی اقتدار تنها از روی ظواهر معاش وانتخاب های انها ، برای سرازیر انها تصمیم گرفت .چون عامل ها مختلفی در یک فرد بایستی سنجیده شود تا آرم های افسردگی در وی پیدا گردد.

قالیشویی در مشهد

در حالتی که شخص کمتر خوراک بخورد ، معدود تحرک باشد ، آدم شور نباشد ، زیاد شیون نماید ، و .... شاید علامت ی افسردگی وی باشد .ولی صرف اینکه از روی ذوق وسلیقه دور و اطراف نادر نور و روشنایی را می پسندد نمی اقتدار به وی ویژگی ناشاد بودن را نسبت بخشید .

 

برخی اشخاص در‌این دور و اطراف ها حس امنیت می‌کنند و اکنون شان خوب میشود و برخی دیگر شم مینمایند که دلشان میگیرد .این ها تفاوتهای انسانی میباشد.و تفاوت در ذوق میباشد .پس بهتر میباشد که کسی که طبق علایق خودش معاش اش را بچیند و از ان لذت برنده شود .

 

 

 

بهتر میباشد خانه نادر نوروفروغ باشد یا این که پرنور ؟

از حیث روانشناسی مخلوط هر دو گونه فروغ در خانه لازم میباشد .روشنایی زیاد و شدید منجر می شود ذهن فعال و پرتحرک باشد .و در مقابل تمرکز را کاهش می‌دهد .البته نوروفروغ نادر ذهن را ارام و تمرکز را ارتقا می‌دهد .بدین ترتیب بهتر میباشد که هر شخص با اعتنا به حالت شخصی و وضعیت هنگامی و حالات درونی خودش و انچه حالا او‌را بهتر می‌کند نور و روشنایی دور و بر اش را تهیه و تنظیم نماید .

 

ولی در کل برای منزل بایستی از نوروفروغ متعادل بهره برد.

 

دیدنی میباشد بدانید برای بهبود هم اکنون بیماران در مرکزها تخصصی نیز از نوروروشنایی یاری می‌گیرند .هنگامی که شخصی خلق و خوی پایینی دارااست ، نور و روشنایی را زیاد می نمایند و هنگامی که شخص نیاز به ارامش دارااست نوروفروغ را نادر می‌کنند .

 

 

 

استعمال از اباژورها و نورهایی که از کنار تابیده میشود

از یک روانشناس در خصوص نور و روشنایی اباژورها سوال شد :

 

روشنایی این سیرتکامل وسایل دکوری میباشد و ابدا نمی تواند که جای نور و روشنایی اصلی منزل را بگیرد .چون تن بشر عادت نموده است ، نوروروشنایی از بالا به ذیل بتابد . براین اساس در صورتیکه به برهه زمانی طولانی از روشنایی های اباژور تحت عنوان نوروفروغ اصلی منزل به کارگیری کنیم و به ان عادت کنیم ، این فروغ و روشنایی قادر است ازار دهنده باشد .

 

 

 

مجموعاَ چه رنگ نوری برای منزل گزینش کنیم ؟

فروغ و روشنایی افتاب و مهتاب طبیعی ترین و اشنا ترین نورها برای آدم و طبیعت اوست .به این ترتیب شایسته ترین نورها برای خانه بایستی به تبعیت از این نورها تعیین شود .استعمال از نورهای رنگی بایستی کوتاه برهه زمانی باشد .به عنوان مثال تحت عنوان شب خواب می اقتدار از نورهای هالوژن رنگی استفاده نمود .

 

البته با این اکنون هر نوری با هر رنگی آثاری داراست .برای مثال رنگ قرمز رنگ و نوروروشنایی قرمز‌رنگ ، قادر است منجر برانگیختگی جنسی گردد.و در بعضا فرهنگها مثل تمدن جمهوری اسلامی ایران رنگها حمل کننده پیام های خاصی می باشند .برای مثال رنگ سبز سیدی برای ایرانیان اشنا ، مقدس و قابل اعتماد میباشد .

 

 

 

نورهای نئون

این نورها بسیار درخشان می باشند و می توانند اسیب زننده باشند .این نورها تداعی کننده ی فضای مریضخانه و اداره های دولتی می‌باشند و بهتر میباشد که در خانه به کار گیری نشوند .برای منزل به عبارتی لامپهای حبابی صورت بهتر است .

 

 

 

در مجموع نوروروشنایی و صورت در رابطه با یکدیگر جای‌دارد .روشنایی روی عاطفه ها ما تاثیر می‌گذارد و فرم و صورت بروی اذهان ما .

 

نورها در اذهان و احساسات ما تاثیر گذارند .حتی در شرایطی‌که از یک نوری به کار گیری کنیم که بی واسطه بتابد یا این که فروغ را پخش نماید در اطراف و تاثیری که روی ما میگذارد تاثیر می‌گذارد .

 

 

 

دکور بشاش برای رفع دلمردگی

دست اندرکاران مختلفی قادر است بر روی معاش و خلقیات ما تاثیر بگذارد ، یکی اینها تغییر تحول فصل میباشد .

 

ظلمت ، سرمای هوا ، تغییر تحول زاویه تابش روشنایی خورشید ، نادر شدن سا‌عتها روز و زود بدون‌نور شدن هوا ....از گزاره عواملی میباشند که سبب می‌شود تا اشخاص در فصل هایی مثل فصل پاییز یا این که فصل زمستان حس افسردگی ، دل مردگی و خستگی شوند .

 

در صورتی‌که می‌خواهیم در مقابل این تغییرات کاری انجام دهیم ، می‌توانیم ، با استعمال از رنگها و نورها این تغییرات را خنثی کنیم .

 

تغییر و تحول دکورا سیون خانه ، تغییر و تحول رنگ کوسن ها به رنگ های خنده رو مثل نارنجی رنگ و زردرنگ منجر دعوت کردن انرژی به خانه میشود .

 

 

 

تاثیرات زرد در رفع دلمردگی

اشخاصی می‌باشند که سالانه با امدن فصل به محرمانه عزا میگیرند و می‌گویند ما در‌این فصل دلمان می‌گیرد و از حیث کردار و خو تغییر تحول می‌کنیم و از خستگی زیاد نمی توانیم مثل بقیه فصلها به عمل هایمان برسیم .

 

گزینش رنگ ماسب یک راه‌حل درمانی کمکی میباشد که بتواند درحال حاضر و هوای شان را تعدیل نماید .پس در صورتی شما هم جز ان اشخاصی می باشید که معاش برایتان یکنواخت شده‌است میتوانید از زرد رنگ برای تزیین اتاق هایتان به کار گیری فرمائید تا یک اکنون وهوای جدید ای بگیرید .

 

این رنگ نمادی از سرزندگی و شادابی میباشد و ادغام ان با رنگ بنفش احساس بسیار نیکی به دور و اطراف میدهد .و سبب ترشح ناقل های عصبی میگردد که سبب ساز شعف در تن میگردد .

 

به راحتی می‌توانید کوسن های تان را به زردرنگ تغییر و تحول دهید .یا این که روتختی یا این که رو مبلی هایتان را بدین رنگ در بیاورید .

 

مراقب تلفیق نوروفروغ و رنگ باشید .با گزینش درست منابع نور و روشنایی و نصب صحیح ان در خانه می‌توانید به منعکس شدن رنگ ها یاری نمائید .