سفارش تبلیغ
صبا ویژن

3 راهکار برای ترکیب مدرنیته و سنتی

 

دکورا سیون امروزی یا این که کلاسیک زمینه این میباشد.

 

شاید برای کلیه ی ما اتفاق افتاده باشد که به منزل ای رفته باشیم و در به عبارتی نگاه نخستین چینش آن توجهمان را جلب کرده‌با‌شد؛ این مورد ها از دو گونه بیرون نیستند، یا این که اینکه چینش منزل خوشگل و آهسته بخش میباشد و یا این که اینکه تلفیق هر چیز آنقدر ناموزون و بد صورت میباشد که شاید تصور کنیم صاحبخانه به هیچ وجه چیزی از اصول تلفیق سبک ها می داند؟

 

اشخاص گهگاه داده ها جامعی از سبک های متعدد ندارند و رنگ ها و یا این که حتی صورت وسایل را راز جای صحیح خویش قرار نمیدهند، اما که منزل فضایی فردی میباشد و هرکس قادر است آن را سازه به ذوق وسلیقه ی خویش بچیند ولی در صورتیکه خواستار این میباشد که دیگرافراد از شما راز و رازهای زیبایی منزلتان را جویا شوند با ما یار باشید.

 

نوشته‌ی علمی ی دارای ارتباط: معالجه افسردگی با چینش داخلی

 

 

 

رازهای تلفیق سبک ها را بدانید

عموم منزل های اهل ایران به طور آپارتمانی و در متراژی نزدیک به 70 تا 150 متر مربع می‌باشند. همانگونه که پیش از این هم اشاره شد فضای منزل سری ترین مکان هر شخص محسوب می‌شود و ممکن میباشد شخصی دوست داشته باشد هم از چیدمان امروزی و هم از چینش کلاسیک در منزل خویش فایده غالب شود، در‌این‌حالت‌ نکته ای که می بایست دانست این میباشد که در مخلوط مدل دکوراسیون های متفاوت می بایست تعیین کنیم که دکور قالب کدام سبک باشد، بدین معنی که برای مثال در تلفیق چیدمان امروزی و کلاسیک شخص خواستار محیطی امروزی میباشد که فاکتورهای کلاسیک را نیز در دل خویش جای داده؟ یا این که بالعکس.

 

 

 

سبک مطلوب برای هر متراژ قالیشویی در مشهد

در‌صورتی‌که با سبک های گوناگون شناخت ندارید، آسوده ترین و نادر هزینه ترین رویکرد برای گردآوری داده ها در این باره وب میباشد. چرخی در صفحه های متفاوت بزنید و تصور روشنی از اینکه به چه گونه دکوراسیونی عشق و علاقه مند می باشید و می خواهید آن را در منزل ی خویش پیاده فرمائید، به دست آورید.

 

صرفا به عکس های جانور بسنده نکنید و معنای حقیقی هرمورد از سبک ها را نیز گزینه مطالعه قرار دهید و برای مثال بدانید چینش کلاسیک، امروزی، سنتی و نئو کلاسیک و ... به چه مضمون‌ می‌باشند و المان ها چه طور در کنار هم چیده میگردند.

 

بعداز گردآوری داده ها کافی و روئت کرد گسترده خیس دراین مورد میتوان سبک و سیاق علایق خویش را کشف کرد و در فیس لزوم از آن‌ها منفعت گرفت.

 

با یک نمونه میتوان زمینه را به نحو معمولی تری بیان نمود، فرض فرمائید فی مابین تمام عکس هایی که چشم اید و دکورهایی که گزینه پسندتان بوده، بیشتراز نیمی از آن ها دارنده مبلمان کلاسیک بودند، و سایر مرتبط با سبک امروزی. در‌این‌حالت‌ میتوان فیض گرفت که عشق مندی قالب شما دکورا سیون کلاسیک میباشد.

 

یا این که در سیرتکامل ای دیگر اشخاصی که معمولا اشخاصی که منزل های خلوت با رنگ های تیره را دوس دارا‌هستند، طرفدار سبک های امروزی خیس هستند.

 

 

 

نکته: منزل های کوچک هر چه به هم ریخته خیس باشند دلگیر خیس و کوچک خیس چشم میگردند، به همین ادله معمولا پیشنهاد ای که در این باره می شود این میباشد که از چینش با سبک امروزی فایده ببرید که المان های تزئینی کمتری داراست و بیش تر طرفدار آسانی میباشد و در کنار آن از سبک سنتی نیز برای نصیب هایی از منزل به کارگیری نمایید، این سبک با متراژ منزل های کوچک همخوان خیس میباشد؛ به دلیل آنکه یک کدام از تفاوت های اصلی منزل های امروزی و سنتی در صورت دکوراسیون آنهاست.

 

یکی خصوصیت های مهم سنتی بودن زرق و برق و تجمل میباشد و در مقابل مدرنیته اضافه به آسانی و مات بودن گرایش داراست.

 

 

 

ردپاها را دنبال نمائید.

همان طور که تا قبل از این هم گفته شد، می بایست خصوصیت های اصلی هر کدام از سبک ها بشناسید؛ در‌این‌صورت می‌توانید از تلفیق آنان نیز فایده ببرید سوای اینکه یکی‌از بر دیگری تاثیر منفی داشته باشد.

 

در واقع تا قبلی از سال 1950 سبک امروزی شناخته گردیده نبود و چندان در بین جامعه ها آیتم استعمال قرار نمیگرفت و چنین سبکی نتایج صنعتی شدن مدل معاش مردم بود و آنگاه بود که آسانی و استعمال از رنگ هایی در یک طیف رنگی معین که معمولا نیز رو به خاکستری بود، گزینه اعتنا قرار گرفت.

 

از سایر نماد های بارز منزل های امروزی وجود پنجره های بسیار وسیع و بلند میباشد، همینطور استعمال از رنگ های سپید به خصوص استیل در فضاهای امروزی به شدت نمایان میباشد.

 

در مرحله آن گاه معماری اصلی منزل میباشد که مدل سبک منزل را مشخص و معلوم می‌نماید، معمولا منزل هایی با معماری امروزی زوایای متعددی دارا هستند و به صورت مستطیل و مربع، فارغ از وجود انحنا ساخته میگردند.

 

در منزل های تازه حتی مرزهای این زوایا بیش تر شکسته گردیده و نصیب هایی را در قالب اشکالی زیرا مثلث و شش ضلعی می سازند؛ به همین استدلال دکورا سیون در‌این منزل ها بایستی معمولی خیس باشد و تا میتوان از رنگ های خنثی و پر‌نور و وسایل بی آلایش استفاده نمود.

 

استثنئا یکی تشابه هایی که در دو سبک سنتی و امروزی موجود هست دسته نوروفروغ پردازی میباشد و در هر دو بسیار تلاش می کنند گوشه و کنار را بزرگتر از آنچه که است نشان دهند.

 

نوشته‌علمی ی دارای ارتباط: پیشنهاد های روشنایی پردازی در چیدمان

 

خب این زیرکی دکوراتور یا این که شماست که بدانید چه‌گونه از هر دو سبک منفعت بگیرید که خیر آسانی مدرنیته بهم بریزد و خیر رنگ های سبک سنتی مطابقت نداشته باشند.

 

اینکه بدانید به چه شکل انحنا را در کنار زاویه قرار دهید و به چه شکل چوب و وضعیت استیل وسایل را ست فرمائید.