سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رفع لکه چسب از روی فرش

قالیشویی در مشهد

رفع لکه چسب از روی فرش

برای تمامی ما پیش آمده که روی فرش ماشینی منازلمان گونه های لکه تولید گردد که منجر نگرانی گردیده و زیبایی فرش مارا مخدوش مینماید. لکه های تولید گردیده به دو مدل لکه های طاقت فرسا و لکه های سهل تقسیم میگردند.

 

لکه های سهل و آسان به لکه هایی گفته میشود که به معمولی ترین طریق ممکن ازروی فرش حذف می گردند.لکه هایی مانند لکه ماست، لکه شیر. این لکه ها براحتی با به کارگیری از آبجوش و پارچه منزه از روی فرش ماشینی حذف می شوند.

 

ولی لکه های طاقت فرسا دارنده گونه های مختلفی است همچون لکه قهوه، آدامس، لکه شمع و غیره. این جور لکه ها به راه‌های مختلفی، بر پایه ی فرآورده و دسته لکه، و همینطور براساس محصول نخ فرش از روی فرش ماشینی برطرف می گردد. در‌این فی مابین لکه چسب یک کدام از راز طاقت فرسا ترین لکه های تولید شد روی فرش ها است. برای برطرف کردن لکه چسب در قبل چاره هایی ارائه می‌شد که سبب تخریب خاب فرش بود. یک کدام از این‌شیوه حل های منسوخ قیچی کردن لکه چسب از روی فرش بود که سبب ساز ساخت کچلی در نصیب لکه بود. البته در‌صورتی‌که فرش شما لکه چسب دارااست به دنبال این مقاله راهکار پاک سازی آن را خواهید یافت.

 

 

رفع چسب مایع ازروی فرش ماشینی

به طور کلی برای تزکیه هر سیرتکامل لکه از پاراگراف لکه چسب بسیارسریع می بایست مبادرت نمود. برای برطرف نمودن لکه چسب در آغاز با پارچه نخی اصل لکه چسب را از روی فرش تمیز می‌کنیم. این فعالیت را یک سری توشه انجام می‌دهیم تا هنگامی که چسب به پارچه بچسبد. در حالتی‌که چسب  کم آب شد نخست با سشوار یا این که بخار اتو آن را گرم فرمایید و با پارچه منزه آن را به صورت مکرر منزه فرمایید تا اثر ها چسب به اتمام برسد.