سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برای شناخت با شستشو فرش و سرویس ها مرتبط با آن میتوانید به مقاله

قالیشویی در مشهد

فرش و موکت جز جور وسایلی از منزل میباشند که به علت به کارگیری دایم از آنها معمولا نیاز به تمیز کاری و شستشوی زیاد دارا‌هستند. گرد و غبار و آلودگی‌های دیگری که سازه به عارضه ها متعدد مانند رفت و آمد زیاد بر روی فرش و موکت تولید می شود، می تواند فضای منزل را آلوده و کثیف نماید و سالم اشخاص خانواده را پایین تاثیر قرار دهد. یک کدام از راهکارهای منزه نگاه داشتن فرش و موکت شستشوی آن میباشد. شستشوی موکت پروسه مختلفی دارااست که درین مقاله از استادکار می خواهیم به آن اشاره کنیم.

 

شستشوی موکت و همینطور فرش را می‌قدرت در منزل انجام دهید و یا این که این عمل را به دست اشخاص زبده در قضیه شستشو فرش بسپارید، پس گزینش با شما میباشد. در‌این مقاله می خواهیم شمارا با طریق درست شستشوی موکت آشنا کنیم تا بتوانید به طور اصولی با یک‌سری راهکار معمولی موکت‌های منزل خویش را منزه نمایید.

 

برای شناخت با شستشو فرش و سرویس ها مرتبط با آن میتوانید به مقاله شستشو فرش نگاهی بی‌اندازید.

 

 

شست و رفت خانه

شستن دیوار‌ها و پنجره‌ها

شستن و تی کشیدن کف

تمیز کاری پذیرایی‌و تمیزکاری اتاق‌ها

شستن دستشویی و گرمابه

تثبیت بدون‌پول پیشنهاد

راهنمای شستشوی موکت در خانه:

مرحله اولیه: نظافت کردن موکت

در اولیه مرحله شما باید قبلی از هر چیز تمام سطح موکت را پاک نمائید. پاک کردن موکت را می توانید با استعمال از وسایل متعدد انجام دهید:

 

موکت را جارو بزنید

به کار گیری از جارو برقی برای نظافت کردن موکت راهکار بسیار قابل قبولی میباشد چون با قدرتی که جارو برقی داراست تمام سطح موکت را به طور یکنواخت منزه می‌نماید و تمام گرد و غبار، موی، پرز و … را جذب میکند.  هنگام جارو زدن صد رد صد به خیال و خاطر داشته باشید از راز منحصر برس مانند برای جارو زدن موکت به کار گیری فرمائید و هیچگاه با فشار آوردن به جور جارو، موکت را جارو  نزنید چون به بافت موکت جراحت می رسد.

 

 

در شرایطی که بافت و طرح موکت شما به طور پررنگ میباشد قطعا هنگام جارو زدن به روش بافت آن اعتنا نمایید و در یک راستا به جارو زدن ادامه دهید.

 

 

از پایین موکت غافل نشوید

مدام نصیب‌هایی از موکت که به فضاهای مالامال رفت‌وآمد مانند آشپزخانه یا این که جلو در ختم می‌گردد، بیشترین معیار آلودگی و کثیفی را دارااست. پس بی تردید هنگام جارو زدن حاشیه موکت را بالا زده و عملکرد نمایید نصیب ذیل موکت را نیز جارو بزنید و بعداز نظافت کردن ذیل موکت مجدد آن را به شرایط نخستین برگردانید.

 

 

گذشته از جارو زدن پایین موکت توجه نمایید که موکت شما از مدل چسبی یا این که غیر وابسته میباشد چون موکت‌های چسبیده را نمی‌قدرت غیر وابسته کرد و نیازی به جارو زدن ذیل آن نیست

نظافت کردن لکه‌های موکت

پس جارو زدن تمام سطح موکت، نوبت به پاک کردن لکه‌های موکت میباشد. گذشته از هر چیز به شما سفارش می دهیم در شرایطی‌که لکه‌ای بر روی موکت ساخت می گردد تاهنگامیکه تر و مرطوب میباشد آن را منزه نمایید چون لکه‌های کم آب گردیده به مراتب دشوار‌خیس پاک میگردند. درحال حاضر برای نظافت کردن لکه‌هایی که بر روی موکت تاسیس شده است می توانید از یک دست با اقتدار جذب بالا و جوش شیرین به کار گیری نمائید. جوش شیرین خواص تمیز کنندگی بسیار بالایی دارااست و برای نظافت کردن اشکال لکه مطلوب میباشد.

 

یه خرده جوش شیرین را در آب حل نمائید هم اکنون مخلول را با امداد پارچه بر روی لکه‌ها قرار دهید و بعد از سپری شد 15 دقیقه به امداد پارچه کم آب آن را پاک نمائید.

 

 

بعد از نظافت کردن لکه‌ها به یاری جوش شیرین و کم آب شدن بی نقص موکت، قطعا مجددا از جارو برقی برای نظافت کردن سطح استعمال فرمائید.