سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کم آب کردن غیر اصولی بعداز شستوشو

 

قالیشویی در مشهد 

 3#کم آب کردن غیر اصولی بعداز شستوشو:شاید برای شما هم این پیش آمده باشد که فرشتان را برای شستشو به یک کمپانی قالیشویی سپرده اید  و بعد از اینکه آنرا تحویل گرفته اید  و در فضای مزل پهن نموده اید یک دفعه متوجه تولید یکسری چروک ها و کیستی ها در لبه یا این که میانه فرش می شوید که هرچند بارهم درصورتی که روی آن دست بکشید مطمئنا صحیح نخواهد شد . و صرفا ادله آن شستن غیر اصولی قالیشویی متبوع بوده میباشد.
البته گهگاه این علت از طرف خویش شما میباشد. به عنوان مثال شما تصمیم می گیرید خودتانفرشتان را بشویید  که  در شرایطی‌که بعد از شستوشو به طور غیر اصولی فرش را کم آب نمایید ممکن میباشد بعد از اینکه فرش را در گوشه و کنار منزل پهن کردید متوجه شکستگی و چروکی در نصیب هایی از فرشتان گردید. 
 
دقت: در حالتی که شستوشو را قصد دارید خودتان انجام دهید مسلما سطحی که می خواهید فرش را روی آن کم آب فرمائید اعتنا فرمایید یک سطح تماما صاف باشد و پشت فرش صاف بماند . در غیر این چهره احتمال که می باشد افتادگی میباشد.
 
خب! تاحالا هرچه که گفته شد تمامی از علل شکستگی فرش بودنند البته پیرو می‌خواهیم به #چاره های مهم برای از میان بردن و یا این که به دستکم رساندن شکستگی فرش اشاره کنیم.
 
چاره اصولی و منطقی برای رفع شکستگی فرش بوسیله خودتان:نصیب شکستگی فرش  را چه در لبه و چه در اواسط  به طور کامل با دست صاف نمایید و یک جسم سنگین روی آن قرار دهید و بگزارید چندین ساعتی به عبارتی موقعیت باقی بماند. 
صرفا اعتنا داشته باشید که در هنگام قرار گیری جسم سنگین بر روی نصیب که می باشد افتاده فرش، نصیب زیره جسم  کناره دار یا این که چیره نباشد که به فرش هم صدمه نزند.
توصیه: 
ما در شرایطی‌که بخواهیم به شما یک جسم سنگین حتی سوای اینکه به الیاف فرش جراحت بزند معرفی کنیم به شما سفارش می کنیم از یک فرش سنگین تا کرده یا این که لول کرده  دیگر استعمال نمائید و آنرا روی نصیب شکستگی فرش متبوع قرار دهید.( ولی این صرفا یک توصیه بود شما می توانید از هر جسم دیگر با قوانینی که گفته شد به کار گیری نمایید).
 
گزینه دوم موثرترین راهکار میباشد. در‌این نحوه شما می بایست از پشت فرش تعمیرات را انجام دهید بدین رخ که :
1-در آغاز نصیب شکستگی را از پشت فرش پیدا فرمایید 2- آن نصیب را از پشت مرطوب فرمائید 3-اتو داغ گردیده را در نصیب مرطوب بکشید ( ولی اتو کشیدن روی پشت فرش قلق مختص خودش را داراست که در فیلمی که در آینده منتشر می‌کنیم می‌توانید آنرا ببینید).4- درآخرین مرحله  فرش را لول نمائید و در جایی مطلوب بگزارید.